Sunday, March 24, 2013

Kdo sem?



Kakšen smisel bi imelo, če bi pričela blog z imenom Spoznaj sebe, ne da bi najprej predstavila sebe:)? Torej, kdo sem? Sem marsikaj:

Sem diplomirana kulturologinja, navdušenka nad psihologijo, obiskovalka neformalnih izobraževanj, trenutno se učim nemščine in obiskujem seminar za strokovne delavce ki se ukvarjajo s starejšimi ljudmi. Sama s tem še nimam izkušenj, nekaj malega sicer ja, prek prostovoljnega dela, ampak sem spoznala, da me to zanima, ter da bi o tem rada izvedela kaj več.

Sem tudi prostovoljka, pri Družinskem centru Maribor, sodelujem tudi pri projektu Išče se osebnost na Inštitutu za osebnostni razvoj, prav tako v Mariboru. Sem tudi avtorica knjižnega bloga, vendar knjige prebiram hitreje in strastneje kot pa zapisujem moje recenzije, saj želim, da se zgodba najprej nekoliko usede vame, ter šele nato zapišem svoje občutke.

Zakaj sploh blog? Ker se že od nekdaj rada pisno izražam, napisala sem nekaj pravljic, za svojo dušo, ena pa bo verjetno tudi ugledala luč sveta.. Rada pišem dnevnik, tudi dnevnik sanj, najmočneje se izražam prav pisno, medtem ko pri javnih nastopih zamrznem.

Ne bom pa rekla, na tej točki, da dovolj o meni, kot vsi radi rečemo, saj skozi blog spoznavam tako sebe kot vas, dragi bralci, ter skušam dati nekaj sebi in tudi vam.

Tema bloga bo predvsem človek, psihologija, čustva, razmišljanje o tem, predvsem moje osebno mnenje, združeno s tem, kar sem spoznala tekom šolanja, neformalnih izobraževanj in drugih opažovanj.

Ljudje se mi zdijo zelo fascinantni, predvsem pa naša večplastnost, maske, ki si jih nadevamo pri odnosu z drugimi, več o maskah mogoče v naslednji objavi.. pa tudi naša duša, naša hrepenenja, ki jih včasih izrazimo, včasih pa ne..  Koliko pa vi izrazite sami sebe in na kakšen način? Me zanimajo odgovori :)

Zapišite tudi, kakšne teme bi vas pritegnile, o čem bi želeli brati?


8 comments:

  1. Super začetek! Bravo! Tudi sama imam grozno tremo in nisem dobra pri javnih nastopanjih :).

    O čem bi rada brala? Mislim, da bi bilo zanimivo, če bi se spustila malo bolj globoko v probleme s samozavetjo, ker se mi zdi, da imamo skoraj vsi probleme s tem.

    Pa morda kakšni nasveti v zvezi s komunikacijo, morda kaj o asertivnosti. Skratka, veliko je tega ;).

    ReplyDelete
  2. Hvala Erika za super komentar, veš da tudi jaz imam probleme tako z nastopanjem, kot samozavestjo, pa tudi pretirano sramežljivostjo pokazati svoj pravi jaz.. se mi zdi, da se pri nas premalo govori o tem, oz. če že kdo omeni, mu takoj predpišejo skorajda zdravljenje!

    sem pa bila ravno pred dvema tednoma na predavanju o asertivnosti, tako da mogoče bo med prvimi objavami kar ta tema, hvala za idejo:)

    ReplyDelete
  3. Prvič, hvala za komentar. Predlagam da si moj odgovor na komentar prebereš (:
    Drugič, zdaj ko sem prebrala in videla teme o katerih pišeš sem bila še toliko bolj vesela, da si me našla in mi napisala komentar.
    Tretjič, še bolj sem vesela ker si z Maribora. In ker vidim da naju zanimajo podobne stvari. In s tem me zanima kakšna neformalna izobraževanja obiskuješ in kje obiskuješ zgoraj navedeni seminar za starejše? Vse to mi je novo zato oprosti, ker toliko vprašanj. (:
    Vse kar boš napisala bom prebrala, tako da mi je o temah čist brezveze razgrabljat. Če pa bo me kaj ekstra zanimalo, ti pa pišem (:
    Že vidim, da bom namesto knjige brala tvoj blog :P

    ReplyDelete
  4. Hej Evelina, hvala tebi za komentar in pa za tvojo pohvalo, me zelo, zelo veseli, da te je pritegnil moj blog, oz. moje pisanje :)! Ja, se strinjam, da naju pritegnejo podobne, raznorazne teme, mene je tvoj blog kar posrkal vase!

    Zdaj pa k odgovorom: neformalna izobraževanja, ki sem jih obiskovala (sedaj sem pričela s faksom, magisterij zakonskih in družinskih študij, zato je malo manj časa): to je bilo, poleg prostovoljstva, spet nekaj v povezavi s psihologijo oz. delom z ljudmi, obiskovala sem program (od mar-junija lani) Praktik, ki je potekal na Inštitutu za osebnostni razvoj Maribor, ter je bil namenjen vsem, ki si želijo delati z ljudmi, temeljil je na praktičnih vajah, zanimivih diskusijah, timskih igrah in še in še...

    program oz. izobraževanje za delo s starejšimi pa je potekalo v okviru Andragoškega zavoda Maribor, v bistvu bolj teoretična predavanja, vendar popestrena s praktičnimi nalogami in diskusijami.. čeprav nisem andragog in nimam izkušenj s starejšimi (razen ene izkušnje), mi je bilo zelo poučno:)

    vabljena k branju, jaz pa tudi z veseljem prebiram tvoje starejše zapise :)!

    ReplyDelete
  5. Malenkost.. (: Hvala tebi za tako obširen odgovor. Če bom želela kdaj kaj več na teh področjih vem na koga se lahko obrnem (:

    ReplyDelete
  6. Seveda, kadarkoli, pa hvala za prebiranje, lp ;)!

    ReplyDelete
  7. Kako zanimiv blog! Malo drugačen, kar mi je zelo zanimivo :) Tudi meni je všeč psihologija, sicer mogoče malo bolj prav razvojna psihologija, mogoče zato, ker študiram v tej smeri. Mi je pa všeč, da delaš kot prostovoljka, to marsikomu veliko pomeni, posebej osebi z druge strani. Pa še pravljice pišeš ... To mi je še bolj super! Ne glede na moja leta jih še zmeraj rada prebiram, tako da upam, da kdaj prav kakšno tvojo tudi preberem :)

    ReplyDelete
  8. Hvala Valentina :)! Hihi res je, dve sem napisala a sem trenutno samo z eno zadovoljna, ki sem jo pa tudi objavila na blogu.. nobena pa ni objavljena, je samo tako, za dušo, vsaj za enkrat :)

    Ja razvojna psihologija je tudi meni fajn in njeno razumevanje se mi zdi zelo pomembno, tudi za razumevanje med ljudmi. Prostovoljstvo pa je fajn, če le najdeš nekaj zase in področje, kamor te vleče, ter organizacijo, ki prostovoljce cenijo :)

    ReplyDelete